Monday 25 May 2015

Pembentangan Power Point

Hari yang mendebarkan telah pun dilalui. Alhamdulillah, kami set 2 telah pun melepasi projek berkumpulan ini dengan tenangnya..aku bersyukur kerana di pelopori oleh ahli kumpulan yang hebat-hebat seperti shafika dan nisa..Mereka banyak mengajar aku..mereka juga memberi komitmen yang amat tinggi dalam menjayakan projek ini.

Pada hari pembentangan tersebut, aku amat kagum dengan persembahan-persembahan yang dilakukan oleh kumpulan-kumpulan yang amat hebat..walaupun hampir seharian berada dalam bilik tayangan tersebut, aku sedikit pun tidak berasa boring ketika menyaksikan persembahan daripada set 2..Idea-idea mereka amatlah wooww dan fresh..sesungguhnya mereka mempunyai bakat yang amat hebat.

Setelah selesai sahaja pembentangan power point, aku ingat aku boleh menarik nafas lega kerana tiada lagi projek dan aku mahu fokus untuk menghadapi final,.namun itu hanya sangkaan ku sahaja, ada satu lagi perbentangan yang harus aku hadapi malam ini..lumrah kehidupan di universiti yang penuh dengan pembentangan, dan aku sedar aku tak bagus dalam membentang..namun aku tidak boleh lari dari realiti, aku harus tempuhinya dengan kekuatan daripada Allah SWT.


No comments:

Post a Comment