Wednesday 20 May 2015

Lab Test

Minggu ini, tema berkisarkan LAB TEST..pada pendapat aku, aku lebih yakin pada lab test 2 daripada lab test 1 kerana walaupun aku baru mengenali access tu time aku masuk ukm ni, tapi aku rasa ia lebih mudah daripada microsoft excell dan words. Aku sangat berdebar bila sir cakap ada yang dapat rendah.

Dalam lab test 1, aku sangat tak cukup masa..aku tak guna masa sebaik mungkin semasa lab test 1..format surat rasmi pun aku buat tidak lengkap sebab aku tertinggal tarikh..aku kecewa dengan lab test 1..kecewa dengan diri sendiri. Nota kaki amat penting untuk dirujuk ketika berlaku kegawatan semasa lab test.

Tetapi nasib baik la dengan lab test 2 aku lebih yakin yang markah aku lebih baik dalam lab test 2..Aku harap aku dapat menebus kesilapan aku dalam lab test 1 melalui lab test 2. Semasa lab test 2, masa sangat cukup, bahkan lebih masa lagi dan aku sangat suka dengan lab test 2.. Sir ajar dengan jelas walaupun tu kali pertama aku kenal access tetapi aku rasa access best!




No comments:

Post a Comment