Friday 3 April 2015

Meraih Cinta Mu

Ya ALLAH Ya TUHANku..
Aku  berlindung dengan-Mu daripada ilmu yang tidak diamalkan
Aku berlindung dengan-Mu daripada ilmu untuk kemegahan
Jadikanlah ilmuku boleh memimpin diriku dan orang lain

Ya ALLAH Ya TUHANku..
Aku mohon pada-Mu jiwa yang tenang dan tenteram
Yang percaya pada pertemuan dengan-Mu
Dan redha atas segala keputusan-Mu
Usahlah KAU palingkan hatiku setelah KAU tunjuki
Dan berilah rahmat-Mu kerana KAU adalah yang Maha Pemberi

Ya ALLAH Ya TUHANku..
Kukuhkanlah imanku dari kemungkinan terpesong
Berilah aku petunjuk dari jalan yang sesat
Jadikan lah sebaik-baik umurku pada penghujungnya
Dan sebaik-baiknya amalku pada penghujung akhirnya
Dan sebaik-baik hariku adalah pada saat aku menemui-MU
Amin Ya Rabbalalamin..

By : Datuk Ustaz Kazim Bin Hj Elias

No comments:

Post a Comment